1. Administrator: Administratorem Państwa danych osobowych jest ABCD
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: kontakt możliwy w formie elektronicznej na adres e-mail: ABCD oraz w formie tradycyjnej pisząc na adres siedziby Administratora
3. Zakres danych: przetwarzamy następujące kategorie Państwa danych: – dane identyfikacyjne, – dane kontaktowe, – dane korespondencyjne,
4. Cel i podstawa przetwarzania: Państwa dane osobowe są przetwarzane w następującym celu: – rozliczenia się na podstawie przepisów prawa podatkowego, rachunkowego; – realizacji zlecenia; – archiwalnym (dowodowym) będącym realizacją zlecenia lub przedstawienia oferty; – rozpatrywania skarg i windykacji, w przypadku ich wniesienia;
5. Okres przechowywania: dane przechowywane w oparciu o zgodę możemy przetwarzać do czasu, aż wycofają Państwo wyrażoną w tym zakresie zgodę lub ustalimy, że się zdezaktualizowały. Dane przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora danych możemy przetwarzać do czasu wypełnienia prawnie uzasadnionych interesów ABCD stanowiących podstawę ich przetwarzania. Dane przetwarzane w pozostałym zakresie możemy przetwarzać przez okres nie dłuższy niż 5 lat od końca roku, w którym doszło do zrealizowania zamówienia.
6. Pouczenie o prawach: W związku z przetwarzaniem Państwa danych przez ABCD przysługuje Państwu: prawo do żądania od ADO dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych;